Tisdag klockan 14:10

Sooooooooooooommarlov, jippi. Eller? Har iallafall inget att göra nu. Har inget att göra hemme och ingen att vara med? haha, låter jag desperat? jaja. Men på torsdag ska jag vara med Anna och Dorothy. Vi ska typ grilla eller något sådant, trevligt:) <3 Och jag kan inte heller visa min skolavslutnings klännig heller. Men min mamma kommer snart hem med hennes jobb kamera. och då ska vi ta kort på den. (om hon inte glömmer den förstås;)
Efter skolan åkte jag till min brosars skolavslutning. Han går ut nian. Så det är lite specielt. Hans mentor sjöng massor av roligta (XD) låtar och visade bilder på alla i klassen från sexan till nian. Hahah vilka roliga bilder måste jag säga!^^



Liten gammal ful bild som jag tog för ett tag sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken gullig bild!:)

2009-06-09 @ 18:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0