Var på bal idag.

Hej allesammans. Just nu svarar jag på kommentarer och kollar runt på olikas bloggar! Kom precis hem från 9-ornas bal. Jag serverade. Det var faktiskt roligt. Och när alla åt fick vi servitörer också äta samma mat. Mumsigt det var super gott. Det var roligt med alla uppdrädaden och tal. Alla började typ gråta. En tjej hade samma klänning som jag ska ha på skolavslutning, ups. När man var där fick man ju lite ideer vad man ska ha på sig m.m på sin egen bal, intressant intressant!^^

På balen var han som var med i ICA reklamerna med. Han var typ komiker, eller något(?!) Men han var rolig! Imorgon ska jag på student (min kusin). Därför måste jag gå nu, så jag kan ta fram kläder m.m. Så vi hörs säkert imorgon, innan vi åker. Godnatt och tusen tack för alla kommentarer! jag blir jätte glad! :-)



Han menar jag^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad coolt att träffa han^^ tog ni en atograf?

2009-06-04 @ 23:23:11
Postat av: Erika

Haha, och han som är så tuff :D

2009-06-08 @ 16:09:40
URL: http://moments.devote.se
Postat av: Amanda

sv till anonym: heh ne:-)

2009-06-08 @ 16:13:53
URL: http://amaandasblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha han är roligXD

2009-06-08 @ 23:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0