Lördag.

Heeejjjj. Ny design ser ni? Jupp, det var Anna som hjälpte mig med det. Tack Anna!<3<3  Fast bilden är bara provisorist. Ska bara hitta en bättre bild. Igår var jag med Anna. Vilken toppen kväll:-] Vi åkte till Drottningholm,som ni kanske ser, hehhehh. Men det var mysigt. Så tog vi glass sen. På drottningholm finns det mycket minnen sen man var liten, så det var lite roligt. Idag var det Först dans sen spenderade jag dagen på stan. Så det var roligt. Finns så mycket man vill köpa. Men så klantig som jag är glömde jag pengarna hemma. hahah;)) jaja. Ikväll ska jag nog bara vara hemma, framför teven typ. Frikey friday filmen är på teve i kväll. Så det är bra. Nu blir det en bildbomb. Men det är väl bra? Men nu ska jag inte sitta här och babbla, vi hörs imorgon pussar.





Kommentarer
Postat av: anna

Omg!! den sista bilden är hemsk!!! hahaha

2009-09-19 @ 20:35:31
URL: http://mandrem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin design du har fått:)<3

2009-09-19 @ 21:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0