11, mina syskon.

Jag har två syskon Sebastian 91a, Kristoffer 93a. Storebrorsor helt enkelt! haha, dem är så roliga och så underbara! Vad skulle man göra utan dem? Känns som man har glidit ifrån dem mycket. För att dom bor hos pappa och jag bor hos mamma. Har vart så i ett år nu. Varför det är så orkar jag inte gå in på nu. Men sen när mamma ska köpa en lägenhet (hon hyr nu) så ska alla vi fyra bo tillsammans, längtar! Fattar inte att jag inte har bott med dem nu i ett helt år? Nu när man kommer hem från skolan är det helt tyst. Mamma slutar rätt så sent. Men förut kom man hem till liv, då var alltid brorsorna hemma och busa med en. Men så är det aldrig. Längtar till den dagen som det bli normalt igen.

Loveu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0