13, den här veckan.

Den här veckan känner jag på mig att den kommer att bli väldigt bra. Vi har inga mer inlämingar, prov eller läxor innan jul, så det är sjuuuukt härligt. Så denna vecka kommer att blii en läxfri vecka som kommer bli så härlig.

Måndag Efter skolan så var det teater. Sista teatern innan jul. Vi fika, och lekte massa lekar. HAHA! men det var rooooligt.
Tisdag Efter skolan ska jag åka in till Östermalmstorg, där ligger det en kyrka som har en julkonsert. Med massa olika kändisar. Innan konserten är det julbord, det ska bli mysigt!
Onsdag Efter skolan ska jag åka in till vällingby med Connie och Kajsa tror jag! Vi ska köpa julklappar till Q, för att där på Q ska vi byta med varandra..Sen senare blir det Q avslutning, Julbord m.m MYS! SOFIA FYLLER ÅR!
Torsdag Skridskor i skolan. Köpa julklappar
Fredag Kan inte säga, vet inte vilka som läser min blogg ;) hemligt..säger senare i veckan :D
Lördag Inga planer än, men nåt sköj blir det! SOFIA FYLLER ÅR!
Söndag Vet inte än, men nåt skojsigt blir det såklart!


Så ser min vecka ut! en härlig vecka!!!


Trueeee!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0