Dag 07, min bästa vän.

Min bästa vän? Den här frågan är väldigt svår att svara på. För att man får tydligen bara välja en? Hur skulle man kunna det? Alla mina kompisar betyder så sjukt mycket för mig! Vad skulle man göra utan dem? Men mina två närmsta måste jag nog säga Josefine&Sofia! loveu! Men alla är så underbara. Tänkte visa er lite bilder på några av mina kompisar, det blev rätt så mycket bilder ;) men en bra blogg ska ha massvis med bilder så, enjoy!


Jag & Josefine <3

Anna-kajsa, jag, sofia och Malin <3

Cornelia och jag <3

Olivia, Mimmi & Kristin <3

Anna <3

Cornelia, jag, Julia & Nellie <3

Emelie & Jag <3

Emelie & Sofia <3

Fanny <3

Jag och Hanna <3

Dorothy <3

Jag & Malin <3

Jonna <3

Jag & Josefine <3

Klara, jag, malin & Fanny <3

Kajsa <3

Emelie & jag <3

Kajsa & jag <3

Cornelia, Emma & Celinne <3

Jenny <3

Jenny & Sandra <3

Cornelia, emelie, essie,emma,jag,hanna & sofia <3

Jag, Sofia & Josefine <3

Kajsa, jag & Sara <3

Josefine <3

Josefine & jag <3

Sara, Viktoria & Cornelia <3

Josefine & jag <3

Josefine, Sofia & jag <3

Sofia <3

Linnea & jag <3

Josefine, jag & sofia <3

Detta är bilder på några av mina kompisar, alla är inte med,bara så ni vet! jag glömmer ingen! :) hihi puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0