16:32 äntligen, här är den fina bloggen

Förlåt för allt hoppade hit och dit, nu har jag raderat min blogg för att jag inte vart nöjd med namnet på den. Så här är min nya, fräscha blogg. Amaandasblogg.blogg.se
Idag har det varit soligt igen, och väldigt varmt! på slöjden igår satt vi ute och täljde på våra äggkoppar haha det var jätte varmt!
Helgen var fantastisk! Fredags efter skolan gick Filippa,Fanny, Cicci och jag hem till Jenny. Vi  gjorde inget specielt med hade jätte roligt. Hihi älskar er<3
I lördags dansade jag, Amanda <3 Dans ,efter dansen åkte jag hem och byte om till fin kläder. Jag , familjen och farmor farfar gick och kollade  på båten Briggen (Tre kroner). Pappa är chef där eller något ;D Sen gick vi runt skeppsholmen och kollade på alla båtar. Riktigt mysigt faktiskt. Det var ju så varmt. Efter promenaden gick vi och åt på Resturangen Viktoria. Jag åt Hällflundra eller vad det heter:)
På söngaden vaknade jag klockan 7:40. Jag bara whaat?!. Står klockan rätt eller? Jag har typ aldrig vaknat så tidigt utan en vecka klocka!:) (eller  när man var liten vaknade man tidigt förstås) Men sedan åkte jag till Vällingby med Viktoria och Sofia. Egentligen skulle vi träna på danserna som vi ska ha uppvisning med. Men vi åkte till VB istället:)
Senare på dagen var jag med Anna. Vi gick till Ängby badet och doppade benen i vattnet. Det var ju IS KALT! Haha. Senare när jag kom hem var mamma där med två nya parfymer,dom luktade riktigt gott!:)
Ha en bra vecka! Kram Amanda

image4image3

(Dolce gabbana, Dkny)





Här kommer det några bilder ifrån fredags!

image10
image8image7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0