Skön lördag

Hej nu har jag gått skolan i en vecka. Dö trist men roligt med alla roliga personer som man inte har träffat på hela sommarlovet!
Men det är aldrig jätte roligt att komma tillbaka till skolan efter ett långt sommarlov. Eller var det att jag var så hänging och trött. Gillade jag inte skolans nya inredning, dom har flyttat om allting typ;S Skol biblan. Ett kastastrof. Men det är skönt att det inte är så strikt på reglerna längre på datorerna. Förrut fick man bara vara där om man hade skoluppgift, men nu är man där och gör vad som helst;D

Idag hade brorsan konfermation, men bilder kommer senare är så trött nu. Imorgon åker jag till stan med sofia och ska gå på SEX AND THE CITY MOVIE, jaaaaaa äntligen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0