Helgen, Nu är et måndag,dåligt elr bra?!

jamen hejsan,Nu är jag tillbaka efter en skön,rolig helg! i Helgen har det hänt mkt! I fredags, var det någon fest. För folk som är lika gammla som jag är. Det var väldigt roligt. Jag tror att jag har tinitus efter den kvällenxD haha. Kvällen var livlig. Det var många som var där! Maja var där, haha<3 Men sofia kunde ej komma:(
lördags: Först var det dans, sen åkte jag in till stan och shoppade! jag köpte tre väskor, en med nitar får Gina tricot, En väska också med nitar från Ålhens. och en svart med fransar får Lindex. Sm ni kanske ser gillar jag nitar. Sen köpte jag två pälsar. En väst päls från H&M,  en pälsjacka från topshop. Sen köpte jag te tröjor, Visar allt senare Men nu måste jag äta,
Puss&Kramisar amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0