Kusinen på fotbolls galan<3


Guud,så fin Jossan är. Lite tråckigt att Josefine hamande på andra plats i damallsvenskan.Jag som ville så gärna att Linköping skulle ha vunnit! Nästa år kanske hon ska byta klubb från Linköping till Umeå, Men snälla Det är ju så långt till Umeå! Dit upp kan man inte åka varje helg, elr när det är matcher! Men efter jag fick höra att hon kanske ska byta klubb , fick jag höra att hon kanske ska lägga ner fotbollen, för någon make up karriär.Just nu går hon på någon make up utbildning. Men hon ska satsa på make up stylist  efter fotbolls karriären xD haha. Men om jag får säga tycker jag att hon ska byta lag till något lag i Sthlm. Då kan man ju se henne spela mkt mer, och det är det jag vill!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0