Hej Hej sommar

HejHej Sommar väder. Igår badade jag med underbara Jenny, gud var varmt och roligt det var. När vi solade på stranden var det en hund som kom och hoppade på oss:) Det var så skönt att bara ligga på stranden och prata:)
Idag på spanskan skulle vi fika för att det är ju sista gången vi har spanska den här terminen. Man skulle bara ha fika till sig själv, det var en kille,Emrik han hade med sig en stor Jordgubbs tårta. Mumsigt. Vi satt i gräset och smaskade i oss vårt fika. Efter skolan Följde Cornelia mig hem. Vi fikade det som blev över och så satt vi och pratade hela kvällen. Gud vad vi snackade och skrattade. På fredag ska ja nog bada med SOFIIIAA:):):)
Det ser jag efram mot och imorgon kanske jag ska bada med Maxine. Så det blir mkt bad framöver:)
Kyss Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0