sommarlov

Hej äntligen är det sommar lov, jag har så mycket att skriva men jag hinner inte:/
Men i helgen var jag med Älskligen Cornelia. Vi sovde över . Det ända vi gjorde var spelade kort ,spelade uno åt ,kollade på film hoppade studdsmatta uno film åt studdsmatta så såg min helg ut med cornelia:) Vi såg en film som heter Nanny mcPee, tror jag. Den var bra:)
Idag när jag och mamma skulle handla mat på ängby torg började det verkligen spö regna:S Det bara öste ner regn jag har aldrig vart med om att det regnade så mycket som det gjorde. När vi sprang mot bilden hade jag bara shorts och ballerina skor jag blev jätte blöt för att det var stora groppar med vatten i. Jag är ju så klantig och springer i dem:D
Nu kollar jag på matchen sverige mot spanien. Just nu står det 1-1. Imorgon ska jag till Uppsala och fira min kusin matilda som har fyllt 18 år. Grattis Grattis till henne:) <33
Men nu ska jag gå Kraaaamisar Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0