Sommar

Hej fårlåt att jag inte har bloggat på länge men jag har vart så trött, så skönt med sommarlov nu:)
Jag tror att det var förra helgen då var jag i Uppsala och hälsade på stora släkten. Vi var på någon affär också och här kommer det några bilder.


Samma dag kollade jag på gammla kort ,här kommer en hel serie på min kusiner!












Nu kom alla små kusiner och förstörde allt!:P





Idag hade jag skolavslutning. Alla hade fina kläder. Jag hade på mig en gul ros blå klänning från Qviksilver eller hur det stavas. Jag tänkte ta en annan klänning, det var tur att jag inte tog den för att det var massor av tjejer som hade den klänningen, fast andra färger.Men sedan började regna så himla typiskt på skolavslutningara!




Ha en jätte bra sommar kram Amanda<33









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0