Maxim '08

image19Heej Hej nu är jag tillbaka till allt bloggande från helgen :)
I torsdags var det  idrottsdag på ängby ip,  Jag kastade kula, hoppade höjdhopp och sprang 400 meter, sprang 80 m,
Sprang häck eller var det heter:) Rätt så nöjd efter den dagen Hade världens tränings värk på fredagen. på fredagen på gympan sprang vi. Jag srang 5 min snabbare än vad jag gjorde förra gången. Så att jag är glad:)
Men härregud i Lör och Sön  hade jag dansuppvisning. Men om jag får säga så tycker jag att det gick jätte bra:)
Världens bästa helg. Det är verkligen sanna ord, för jag älskar verkligen dansuppvisningarna på Maxim <3
Kl 10:30 åkte jag Sofia och Viktoria tunnelbana till kallaplan sen gick vi till den fina teatern där fick vi köra våra nummer och finalnumret, Som är från high school musical 2, Nu är det dags sommarlov vi tar semester.....
alla stod och hoppade på scenen samtidigt som värsta konserten. Härligt. <3
Sen hade vi rast i två timmar då gick sofia jag och vicki till centrumet och åt på donken och kollade i affärer.:)
Jag såg ett par jätte fina skor där men det blev inget köp. Sen gick vi tillbaka till Maxim .Sen satte vi oss på balkongen och väntade på att det skulle börja. Pirrigt i min mage var det, kan jag säga. Vi tittade från balkongen när det fylldes på med publik i salongen. Och sen började det. När det var vår tur var jag väldigt pirrig, minst tusen fjärilar i magen. När man står i kulissen precis innan man ska ut på scenen, då känns det verkligen som om man är inuti en stor bubbla, det är overkligt. Sen, när man går ut på scenen.. Åh, jag älskar det! Publiken, strålkastarna, alla glada människor som dansar bredvid en, man kan inte göra annat än att stråla! Så det gjorde vi. Strålade. Det är också roligt när vi har på oss myggor det är något speciellt:)
Efter föreställningen gick alla ut för att leta efter sina föräldrar och alla som hade tittat på dem. Jag gav Sofia och viktoria blommor och jag fick av dem.  Jag gav också blommor till mina lärare Sofina och Pernilla.
Dom blev jätte glada!:)  Själv fick jag också massor av fina blommar Tack så mkt,
image20image22
Jag har tagit bilderna från någon annans blogg men jag hoppas att det inte gör något, jag glömde min kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0