Plugg!?

Snart är jag klar med dagens plugg, känns bra. annars är det inte så mycket skola innan lovet.  sen är det bara lite dans kvar. På lördag och på söndag ska jag ha dans uppvisning :) Lite pirrigt men det fixar jag och dansgruppen galant:)<3
så hela torsdag och fredag kommer jag att träna och vara nervös :P
Idag på spanskan pratade Christian Emrik och typ sami eller vilka det var, dom pratade hela lektionen så att läraren har gett oss massor av läxor, Tack så mkt då:P Men annars var det en rolig lektion med mycket prat osv. Fast jag jobbade bra endå:)
Natten som har varit har jag drömt en jätte konstig dröm. om Lauren Conrad, Vi var typ bästisar haha jag drömmer så roligt:)
På fredag ska jag också kolla på Josefine och Sofias teateruppvisning. Det ser jag efram emot:)
Men nu ska jag fortsätta med att plugga ha det så bra Kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0