Tisdag

När det äntligen började bli varmt, blir det kallt.  Imorse var det stressigt. Jag vaknade 8:30, och började 9:00.Jag försov mig inte bara lite:/
Imorgon ska det bli skönt , skolan slutar kl 13:00. Få se vad jag gör då:)
I skolan har vi elevensval. Vi ska fördjupa oss i något ämne.Jag har valt dans, som jag älskar<3 ska bara skriva lite fakta om det.
Anna-kajsa och jag lånade några böcker från bibloteket och gick till någon äng. Vi hade med oss filt och kakor. Vi hade picknik och läste i böckerna. Härligt värre. För just då var det mkt varmt säger jag bara:)
Guud vad mkt jag saknar dig maja, och alla andra super härliga tjejer i mellanstadiet<3
image18

Hittade en mkt gammal bild på  Cissi maja jenny jag , Nellie tog koret:) Den bilden bjuder jag på;)

Kommentarer
Postat av: cissi

saknar oss ! (men bilden kan du juh kludda (aa))

2008-06-05 @ 16:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0