Torsdag

Idag har jag haft en konstig dag, började med att jag vaknade halv 7,  Och sen duschade jag, åt frukost. Drog iväg till skolan, då hade vi idrott = Promenad. Kul. not! jag har massor av läxor som jag måste göra efter det här!
I helgen , jag  har pratat med Sofia om att jag Viktoria och Sofia kanske ska göra något efter dansen på lördag. Får se hur det blir. Men hoppas att vi kommer göra något :)
För en stund sen ringde Jenny, och frågade om jag skulle hänga med henne och några på rix FM festivalen. men Nix, pallade inte men jag måste plugga också. Jag som ville hänga med. Men hoppas att dom kommer att ha det roligt i kväll. :)
Gud vad jag längtar till nästa helg, jag ska ha uppvisning på dansen. På Maxim teatern:) Familjen kommer ju att kolla som vanligt:)
Men ha det så bra så länge kram amanda

Kommentarer
Postat av: jenny

ha en fin kväll! :D

2008-05-15 @ 19:59:39
URL: http://jnyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0