....

Hej,Idag i skolan har jag ståt i Cafet! Det har vart mkt kunder(som är så himla roligt, vissa!) hahaha!!
Sen på musiken Spelade vi in i studion. Det var jag Kajsa Linnea Julia T sami och Christian. Haha det var roligt. Men det blev väldigt bra till slut:)
Imorgon är det många läxor, jag kanske ska göra dom nu. För ikväll ska jag kolla på min brorsa när han spelar hockey. Han är väldigt duktig, om jag får säga såx)
men aja nu ska jag göra läxor vi hörs senare:) <333

Cornelia och jag förra helgen<3

Kommentarer
Postat av: kornelias'

tihi, there I am. ÄLSKAR just DEJ AMANDA, föralltid bäästavännen.

2009-01-19 @ 22:02:35
URL: http://kunnelias.blogg.se/
Postat av: amanda

Hehe! , ÄLSKAR DEJ med Cornelia ! :] <3

2009-01-22 @ 18:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0