Tis

Hej, nu var det verligen länge sen jag skrev något blogginlägg. Men det är så att jag inte har så mycket tid. Det är så mycket nu tex alla läxor(hudra tusen) familjen vara med alla kompisar m.m. jag har helt enkelt inte så mycket tid över. Men jag lovar jag ska göra mitt bästa , så att jag har tid att blogga lite då och då.

I Fredags då var jag med Cornelia Lisa Melker och Emma. Vi sovde över, hemma hos Lisa. Det var så himla roligt. Vi var ute ,kollade på film och proppade i oss massor av godis och pratade hela natten (?)
Men vet ni...På Lördagen skulle vi gå i skolan. Så när vi vaknade kl halv åtta, åkte vi till skolan. Det var en dag som vi kallar Åkeshovdagen. Då får alla föräldrar komma och kolla på vår lektioner. Men alla får ledigt nu på Fredag för att vi var i skolan i Lördags. HÄRLIGT va?!  Bilder senare!

I morgon 
har vi halv studiedag, vi börjar kl 12:45. Då ska vi (några tjejer) åka hem till Cornelia och baka. Och köpa lunch. Vi ska köpa pizza(onyttiga) :) Men det ska bli skönt  och en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0