Fredags kvääääll.

Hemma hos Fanny igår, var så härrligt;P. Roligaste kvällen!  Vi fick god mat och massor av godis och dricka. Vilken toppen kväll tjejer.Och fanny bor så fint. Hennes hem var jättejättejätte snyggt;)) Vi åt kollade på film och var ute.Ock så glömde jag mobil laddaren och kameran laddaren hemma hos fanny, men vi kanske ska göra något på Måndag, och då får jag dom då<3 Men nu låter jag bilderna tala!<3





Kanske blev lite många bilder nu, men det är också för att Fanny och Sofia ska ta dom, och jag ska ta dears från deras bloggar;)) Så jag kanske byter lite bilder från detta inlägg, får se! Men ikväll blir det grillning, men pappa är i NewYork. Så bara brorsorna och mamma hemme. Jag tvinga att pappa skulle köpa något till mig. Men han sa ''om jag får tid'' hehe, typsikt han. Ha en fortsatt trevlig kväll/eftermiddag !Adios Amigos!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder, trevlig kväääääääääll!:) <3<3<3<3 ILyou

2009-04-04 @ 17:36:29
Postat av: Fanny

jaa det var jätte kul! <3 :)

jag blev jätte glad för presenterna. :D

kraaaaaam & pusss!p,s Om du har mera bilder skulle inte du kuna läga ut dom då hehe. om du vill,

så att jag kan spara dom, (:

2009-04-04 @ 19:36:48
URL: http://faaanyfpd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0