ja, jag vet.

Förlåt det blev ingen bloggning igår. Som alla säger bloggen är inte hela mitt liv;) .Min besök statestik har gått ner väldigt mycket. Är det för att jag inte angaskerar (stavning:S) mig inte så mycket längre. Förrut kanske den låg på ca 120 personer om dagen. Men nu är det oftast ca 45 personer per dag. Visst har den sjunkigt mycket? Men snart ska den upp igen. Har bara inte haft tid på den senaste tiden. Mycket läxor osv. Har bara inte haft så mycket insperation heller, men jag har många och intressanta inlägg i mina tankar. Och snart skriver jag dom;) men snart ska jag träffa Sofia och Linnea vi ska det brasan. Lite tråkigt med brasa? men det är ju en tradition, så man måste ju dit. Sen efter det vad ska jag göra då? hmm.. Men nu måste jag in i duschen !Adioooooooooos!


Från dinskso, 349;-?

Kommentarer
Postat av: steff♥

Blev det nått Valborg hos dig ?

kram!

2009-04-30 @ 20:35:41
URL: http://hotlikeyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

dom är skit snyga, <3333

När du ser det här måste du ringa mig,

för att jag kan inte sms, Min mobild har gått sönder så jag har inte dit nummer love u amanda! :)

kisesssss

2009-04-30 @ 21:00:32
URL: http://faaanyfpd.blogg.se/
Postat av: Anonym

s

2009-04-30 @ 21:00:43
Postat av: Anonym

vilka snygga skor, liknar dom som är så populära från monki.

2009-05-01 @ 00:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0