Liten skit lista, sry hade inget att göra^^

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv.
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
japp;) men jag kan möta dig vid spärren kvart i 11?<3

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Heej, är du i Åre nu? / fanny :-)) <3

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Vad händer ikväll?<3 puss

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Jaha det förstår jag:-p Jag är på väg till träningen det är ganska roligt :-* Tack så mycket:)<3 ses i morgon, puss puss puss puss^^ Älskar dig<3(:

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Åhh, stackars dig:( Saknar dig så himla mycket det är som ett tomt hål är utan dig:( kraam sofia:)

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
haha vad roligt, Älskar dig <3<33

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Hej Amanda! Skulle vi vara imorgon? Har för mig att vi sa de.. puss puss älskar dig

8. Vad vill du höra mest av allt?
Morsning! Har du vaknat än? Beas kompis e här har tråkigt.. puss Cecilia<33

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Längtan till skolan och er tjejer och tynger mitt hjärta! <3

10. Din romantiska replik?
Jag är solin, är du Amanda?<3

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Du kan komma 17.15 då blir det överraskning (du är överraskningen) älskling<3<3

12. Vad vill du allra minst höra?
God jul alla älsklingar ! <333 nicole

13.Du älskar när folk säger
Det är paula, dodi och nicole ! :) <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe vilken rolig lista:D

2009-04-21 @ 17:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0