Tisdag,

Heej, visst var det länge sen jag blogga? Men jag har vart hos Fanny det senaste dygnet. Igår som sagt såg vi bion ''En shopaholic bekännelser'' Den var bra. Men jag har ju läst alla böckerna , så jag visste vad som skulle hända. Böckerna/boken var betydligt bättre. För att dom är längre och om handlade om mer saker än vad det var med i filmen. Men filmen var bra endå. Det var roligt att se alla kläder;). Efter filmen kikade vi runt på stan bla hm, NK, Ålhens och massor av fler. På NK såg jag en underbar väska, från märket dkny. Den var lila och stor. Men den kostade ca6000 kr. Så jag tror inte att jag kommer att köpa den, hehe;)). Men efter allt stan åkte vi hem till henne och sovde över. Vi var inne på datorn och gjorde lite kollage. Najsigt, och idag var det jätte fint väder. Jag hade min vår jacka inne i stan. Men det var jätte varmt.Men här kommer det lite bilder;

Här är Fanny och mitt kollage, men tyvär hann jag inte klart min. Men jag får göra klart den senare.





Sen efter jag hade vart med Fanny så kom jag hem så hade vi besök av min Mormor och kusin Josefine och hennes hund, Bubba. Vi åt mat sen plockade hon mammas ögonbryn. hehe ;P Inte världens snyggaste bilder men jag orkade inte att fixa dom.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina kollage , är det där josefine öqvist?:O <3

2009-04-07 @ 22:28:57
Postat av: Anonym

Det är roligt att titta på bilder, så det är bra att du lägger upp många bilder:D:D<33333333

2009-04-07 @ 22:30:24
Postat av: Anonym

vilka fina lila skor!

2009-04-07 @ 23:03:21
Postat av: Linda - She with the colors

Hej! Har min första tävling hos mig och undrar om du skulle vilja delta? :)

Superfina priser att vinna :)

2009-04-07 @ 23:19:23
URL: http://lindadoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0