What have you done today?




Tjäna bloggen, just nu gör jag...? jo jag sitter här med er?:o men jaja. Kom precis hem från skolan. Eller det kanske var för någon halv timme sen? På bilderna ser ni dagens: randig tröja (NY!) -Weekday, Kjedjor -Glitter spanien och gina tricot, Pece armband -she store (pk-huset) väska (NY!) -gina tricot, jeans kjol -gina tricot och en par kilklackar -spanien.

Mitt halsband (kjedjorna) var gamla halsband som jag inte ville ha längre. Som tex en kjedja var det några blommor på. Tog bort dom så det bliev bara en kjedja. Så gjorde jag på alla. Så det är typ ett nytt halsband också (;

Nu ska jag sätta igång med några läxor, sen ska jag köpa biljetter till min dansuppvisning om två veckor. Hoppas det finns biljetter kvar till la familia. Dom blir utsålda ganska snabbt. Så håll tummarna för mig! Adios amigos.
Ps, om ni vill rösta på mig som veckans blogg. Gör det här
Adios amigos.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt =)

2009-04-27 @ 13:59:10
Postat av: Fanny

chit vilken snygg ! vad har du by veskan, min dator e skit konstig f;r jag kan inte skriva visa boks'ver och andra saker .,,,jag 'lskar din stil ! puss

2009-04-30 @ 23:55:04
URL: http://faaanyfpd.blogg.se/
Postat av: Amanda bloggens ägare! (:

aw, tack Jag älskar din stil ocksååååå!(: puss o kraaam

2009-05-05 @ 07:56:51
URL: http://amaandasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0