Söndag.

Kom precis hem från Vällingby. Lämnade tillbaka min skinnväst. Varför? hmm det vet jag inte heller,haha. Men det var sista dagen idag(att lämna tillbaka den), så jag bara gjorde det. Kanske för att jag inte kände mig säker på den typ. Men jag kan alltid köpa den senare. Idag ska jag bara ta det lugnt, så att jag blir frisk till imorgon. Och Fia kommerr hem från Thailand imorgon, men detg är inte säkert att hon kommer till skolan, men kanske;)) pussar!


Gusch, jag tycker jag ser läskig ut på denna bild:$ hah





Kommentarer
Postat av: Sofia

guuud vilken fin bild på dig Am! <3 ÄLskar dig<33

2009-08-26 @ 07:36:20
Postat av: Amanda<3

åh tack fia. Fast jag tycker att jag ser lite konstig ,hehe^^ Älskar dig<3<3<3

2009-08-29 @ 11:17:13
URL: http://amaandasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0