Idol.


Idol var ju igår! Vann rätt person? För mig spelade ingen roll. Jag gillade Calle mest men vissa säger att det bättre för dom som kommer tvåa. För att dom får inget två års kontrakt med skivbolaget som får göra idol låtarna bara. Så jag ville att Calle skulle komma tvåa, men endå ville man att han skulle komma etta. Så för mig gjorde det inget. Jag brukar alltid heja på sånna här vanliga som ex agnes och Erik och sånna men denna gång hejade jag på Calle. Och det var ju bra för att det var bara inte jag, han kom ju två! Det är ju väldigt bra! Hoppas att hans skivor kommer ut sen, så jag får köpa dem;) Vem/vilka hejade ni på?

Kommentarer
Postat av: Anonym

CAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLEEEEEEEE <3

2009-12-13 @ 15:27:40
Postat av: Anonym

Tove och erik och rabhi :P men calle var också bra:P :)

2009-12-13 @ 15:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0