Tuff helg.



Nytt som jag har köpt. Örhängerna ska jag ha på julafton, dte blir snyggt till det svarta jag ska ha. Lite färg sådär. Ska ha en paljett kjol och en svrt blus till och dom här örhängerna+ tomteluva. Caroline ville att alla ska ha det så vi ska ha det nu för hennes skull!


Gud vilken tuff helg det har varit, begravning, sjukhuset en hel natt+ kväll, för lite sömn m.m. Låg på sjukhuset för att jag har precis fått reda på att jag har bolerria, usch. Har haft det hela den här termminen. Jag vet att jag var hafy ont i huvudet mått illa mycket och var almänt trött. Jag som trodde att det var för att jag hade så mycket prov, inlämingar och sådant men det var bolerria. Men som tur hade jag inte den farligaste sorten som hete tb(eller något), för att dne kan man dö av. Nu ska jag äta 20 tabletter på 10 dagar. Och man får skit ont i magen och mår illa av tabletterna, så jag har avbokat allt som jag skulle göra denna vecka, tec vara med olika kompisar, juhandla m.m

Bilder från begravninen.


Älskar dig Caroline, hoppas du har det bra uppe i himmelen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0