Försenat Gott Nytt År!

var verkligen fullrulle hela nyårs dagen . hade massa o göra , var riktigt stressigt osv..
hade inge tid över alls att sitta här och blogga.
så fick ju inte önska er alla ett gottnyttår . men jag får passa på att skriva nu`
och hoppas att ni alla har haft ett  bra nyår , och jag önskar er alla en bra start på de nya året
alla !
ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR PÅ ER ! pussvah ;*
(Här kommer det några bilder från 31/12-08.
 

haha det där är våra naturvänliga fyverkirier, haha jag älskar dom. Dom är ju så fina! Dagen efter när jag läste dagens tidning. Stod det att folk hade trot att det var ufon,elr något sådant konstigt. haha roligt va?...
Men det hade ju bara vart våra fyverkirier ^^


Kommentarer
Postat av: kornelias'

gott nytt år pådejj meeed :D

(fast rätt så mkt i efterskott - höhöhö)

2009-01-11 @ 21:28:01
URL: http://kunnelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0