Amanda är tillbaka,efter en lång blogg-paus ^^

Hej igen alla blogg läsare, idag har jag vart med Cornelia.Vi har haft det asbäst!x) Nu är det topmodel. Den nya säsongen. Men boxen till teven funkar inte. Så att jag får se på repris!
Under julaftons veckan var jag och min familj uppe i Åre och firade jul. På dagarna blev det skidåkning. Det är inte så mycket snö i åre på jullovet som det är på sportlovet. Snön var bra men vissa dagar var backarna bara helt isiga. Jag vill helst att det ska vara puckelpist xD
På julafton åkte vi till en liten stuga i skogen(elr vad man säger). Man fick åka först upp i bergen. Sen fick man ta skoter elr något annat kommer ej ihåg vad det heter. Men sen kom man upp till stugan. Där åt vi en otrolig god Julmats buffe. Här kommer det några bilder God jul i efterskott! <33

Bilder från nyår kommer senare ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0