Torsdag

Hej,Måndag, Tisdag och hela Onsagen har jag vart i mitt rum och i mina garderober och så har jag ränsat dom. Ungefär 10 pappers påsar ska slängas ,hehe ^^  fulla med kläder och saker xD

I julklapp fick jag Skrapboking saker, så att det ska bli roligt att börja med det. Men först måste jag få lite insperation! ^^ Kanske går in på någon skrapboking sida! x)
Men jag fattar ej hur man får bakrund och header på bloggen. Det skulle ju vara roligt med fin header och bakrund. Jag har gått in på en sida där man förklarar hur man får bakrunder osv. Den kan jag verkligen remomendera! den heter  http://www.designadinblogg.se/
För att få bakrund står det att man ska lägg in design länken där det står typ ;FFFFFF url. Typ något sånt men ag hittar det inte. Jag har gått igenom alla menningar och sånt men hittar ej x/ irriterande! jaja livet går vidare xD

 just nu i i-poden
Kanye west ,Heartless
Katy perry ,Hot n Cold
Britney Spears ,Womanizer
Beyonce ,If I Were a Boy
Rihanna, Rehab
Beyonce ,Single Ladies

Någon låt du kan rekomendera? ^^
 

Ha en bra dag ,kyss amanda

Kommentarer
Postat av: kornelias'

waah, smexiga amanda-bilder amanda! ^^ <3

2009-01-18 @ 16:51:54
URL: http://kunnelias.blogg.se/
Postat av: amanda

HAHAHAH, Taaack [ nt för jag tycker det ]

XD

2009-02-07 @ 19:53:26
Postat av: Anonym

HAHAHAH, Taaack [ nt för jag tycker det ]

XD

2009-02-07 @ 19:56:55
Postat av: amanda

ooooj råcka skriva två hehehe ! aja ! ;D

2009-02-07 @ 19:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0