Dagens.



Det går fortfarande inte att ladda in bilder på datorn, så det blir lite tråkigt nu men jaja;) Nu åter åt bilden. skulle visa min outfit och då tog jag denna bild från hm: s hemsida. Den hade jag idag (ny!) och en jeans kjol och vagabond sandaler+ plus lite smycken m.m.
Idag har det vart varmt. På mentorn idag så var det en tårt tävling. Tema rymden. Vi köpte färdiggjord tårta..finss! Men vi frågade om man fick det, och det fick vi! Men sedan så blev vi diskade. Det var inte så roligt för att den var ju så fin. Den var brunsvart med massor av kontiga och roliga elien på, som var så gulliga. Nu ska jag göra andra skaker. Så hejdå och ha en bra fortsatt underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilket fint linne!

2009-06-01 @ 14:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0