Fredaag,

Fredag idag, nu kom jag precis hem från skolan, är dö trööött! alvarligt, ska nog gå och vila i en timme eller två! Ikväll blir det nog läxor, datorn och lets dance, för att farmor och farfar är här nu ! :)
Kolla vilken söt liten väska min mamma kom hem med igår<3, hehe ja den var iallafall gullig, men det ska ju vara pastell färger i vår. Så hon har nog prickat exart vart hon ska! hhahahah som jag brukar säga XD Kolla själv!, den andra bilden hittade jag i metro bloggen! (tror jag)! Är så glad också för jag har fått så mycket besökare på sista tiden, Dubbeltdubbelt så mkt än vad jag brukar ha, theheh så jag är glaaaaad! ;D <3 Men nu måste jag kila pussochkraam amanda<3



Kommentarer
Postat av: sandra

sv: tacktacktack! :) <3

detsamma, din blogg var helskön! :D

2009-03-13 @ 17:03:09
URL: http://saandranormaan.blogg.se/
Postat av: Tjej i sthlm

jaa det ska ju vara pasteller i vår, så din mamma har prickat exart vart hon ska, som du sa heheh XD

2009-03-14 @ 19:42:11
Postat av: hejtjej

gud vilken fin väska från? ^^

2009-03-15 @ 10:19:16
Postat av: iDdLA

nice blogg du hade:D

2009-03-18 @ 21:38:43
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0