Lördaag,

Tjoo, kom hem precis från Vällingby. Gud man träffar/ser alltid folk där. paula,dorothy,maja,och maxine (tror jag), haha och ibland står man och pratar typ i en halvtimme. Fast man har lite brotom. Jag köpte en tröja och ett par skor, visar senare ;)) Jag tänkte köpa en klocka på ur och penn. (DEN VAR SKIT SNYGG) Fast det var små diamanter runt, som var snyggt. Fast det var lite små diamandet innuti klockan också, och det var inte snyggt. Det ska bara vara diamanter utanför klockan. hahah fattar ni vad jag menar? Är lite flummig just nu (?) ja som sagt vill ha en ny klocka, men vad ska man satsa på? Någon som har något förslag? ;)) Kraam amanda


(Några som jag hittade på en sida)

Kommentarer
Postat av: bella

fina klockor :)

2009-03-21 @ 18:50:35
URL: http://isabellamansson.blogg.se/
Postat av: johanna

gud vad fina klockor vart kommer dom ifrån?:O hahah den rosa och dg var snyggas ;))))

2009-03-21 @ 22:58:58
Postat av: Fanny

det är så fint med klockor, kraaaaaaaaaam, <3 :)

2009-03-25 @ 12:00:20
URL: http://faaanyfpd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0