Tisdaag,

Våffel dagen idag, någon som har ätit? Det har jag i allfall. I skolan idag bjöd lärarna i mitt arbetslag på våfflor. Så idag satt jag med min våffla och räkna matte! Det var mumsigt. Vad har alla gjort idag då? Mår ni bra?;) Jag mår sådär jag ont i huvudet. Så måste vila nu egentligen (?)

<3


Dagens mående:
Ont i huvudet, det känns att jag börjar bli sjuk (?)
Dagens låt:  Beethoven, haha nellie!
Dagens smink: Mascara, foundation och lite rouge.
Dagens klädsel: Idag var det tråk kläder, ingen fantasi?
Dagens händelse: Kängurun tävling på matten?
Dagens planer: Endast vila.
Dagens vill ha: Solglasögon och tröjan från weekday, med texten ¨New york¨. Kostar endast 150;- kr.
Dagens saknad: Värme!
Dagens fundering: Köpa ny foundation,(den är snart slut)
Dagens bästa: Alla skratt.
Dagens behov: Tuggumi, har blivit beroende av det på sistonde. inte bra!
Dagens köp: Tuggumi ;))
Dagens mat: Skinksås med pasta. ( skol mat)

Kommentarer
Postat av: Anonym

rolig dag (a) :)<33333333

2009-03-25 @ 20:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0