Måndaaaag

heej, va häääändeer?, gjort i helgen då?;), jag har iallafall tagit det lugt, tränat, shoppat typ XD,
Lite av helgens kööp;


Guud ,såg precis trialen(elr hur det stavas ;d) för ''The hills'' säsong 5. Gud vad det var sårligt på slutet, Fick värsta klumpen i magen ju. höhö. ja jag är en the hills nörd XD , ni måste se den. gå in på mtv.se ,hahaha XD Ikväll kanske jag ska sova över med maxine?! , men inget säkert än ;P ,aja nu måste jag kila vidare skulle gå hemme från för tio minuter sen. smarta jag ;d höhö! kraaamochkyss Amanda ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad du har shoppat då? (aaa) XD <333

2009-03-09 @ 15:33:48
Postat av: A

vem?;)

2009-03-09 @ 15:35:03
URL: http://amaandasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0