Onsdaaag,

Hej, kom precis hem från skolan(elr vart hemma en liten stund). Tills idag var det många läxor. Så jag är så glad och stolt över mig själv, att jag klarade av alla glosstest m.m galant XD , Skulle egentligen träffa mamma istan idag, men jag orkade verkligen inte. Jag vill bara ta det lugnt ikväll. Göra lite läxor och sånt -.-' , Det har blivit många kommentarer nu på sistone. Det är jätte roligt. Tack alla <3 Igår var det ju studiedag. Var med Jonna vi åkte in till stan och fika och sånt. hehe vi skulle gå av vid hötorget , och så gick vi av vid Odenplan , ähh vrf det? jaa det kan man ju undra:o, hahah det snöade och var så slaskigt. haha det var ingen bra ide men iallfall. Såg en ny affär i Hötorget ( jag har iallafall nt sätt den där innan) den log nästan vid cheep monday affären, på den gatan fast längre upp mot torget. Det var roliga kläder där :)
 Sen fyllde hennes mamma år igår ,så Jonna köpte lite blommor bla. hahah på torget så är det ju massor av stånd , med blommor och sånt. Guuud så vi prutade, haha vi fick blommorna för 20 kr istället för 40 kr ,tror jag. Inte så mycket skillnad men det var roligt! höhö! En bild från igår ;

Kommentarer
Postat av: J.

sv: helst!:D

2009-03-11 @ 18:20:48
URL: http://jenniferlarsson.devote.se
Postat av: eliiin

sv: nemen tack så mycket, kul att höra! :'D



allt bra med dig då?



2009-03-11 @ 19:46:08
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0