Fredag.

Helloj, Ja äntligen fredag, är så lycklig. gud vilken snöstorm det är utomhus. Rena vintern ju. Hur kunde det gå till (?). Idag efter skolan följde jag med Linnea hem. Vi gick ut med hennes hund Selma. Gud vad den är söt. Glömde kameran hemma. Så det blev inga bilder tyvär. Sen köpte vi lite godis i kiosken. Men just nu sitter jag framför datorn och snaskar i mig lite karameller. Dom är så jävla fucking sura (ursäkta mitt ordföråd) Men alvarligt, det svider i hela munnen. hahaha, jag tror jag nog slänger det som är kvar.usch usch.  Har precis städat mitt rum. Så nu är det snyggt. En bild på surisarna;



hehe det stod ju ¨supersura¨ så varför köpte jag dom? Aja nu måste jag kila är lite försenad ;P Bloggar senare hare bra så länge;)) kram Amanda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja hihi dom är sura XD <33333333333

2009-03-28 @ 08:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0