10 Skoldagar kvar;)

(Rubriken;) Hej alla. Lite dålig uppdratering. Men jag har inte haft något att skirva. Funderar på ett vidio inlägg. Vad tycker ni om det? Men nu ska jag inte bara sitta här och babbla. Vi hörs nog imorgon. För att jag måste verkligen pluggga nu. Juste jag fick tillbaka mitt matte prov idag. Gud det gick väldigt bra tycker jag. Idag efter lunchen satte vi oss ute och sola m.m. Gud så varmt det är. haha jag får solsting (eller vad det heter;).



Gud jag vill verkligen ha nya accessoarer. Smyckerna på bilden skulle jag verkligen inte tacka nej till.! Och en klocka skulle verkligen sitta fint just nu.

Kommentarer
Postat av: Elina♥

hej! fin blogg:)

klicka gärna in på min blogg och säg vilken klänning du tycker jag ska köpa:)

Har en jävla beslutsångest

ha en bra dag!:D♥

2009-05-27 @ 15:14:44
URL: http://elinalatin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0