Eye of the tiger

Hej, igår och iförgår var det dansuppvisning. Gick väldigt bra får mig tycker jag, alltid lika roligt varje år. Mycket skratt och flumm blev det i logen.Men när vi skulle äta mat, gissa vem som stog i kön bredvid oss? Komikern Felix Herngren! Det var ju lite skojsigt. Istället för massa prat av mig så blir det en liten bildbomb, men det gillar ni va?


Sofia och jag på väg till maxim teatern.


Viktoria, ska snart ut på scen.


På scenen. Låten ¨Hooverville¨¨ från musikalen ¨Annie¨


Jag efter dansen.


haha en liten snutt av dansen.


Jag i logen.


Sofia sötnos.


På balkongen under föreställningen.


HAHAHAH, Slutposen.


Jag i logen.


Maxim teatern.


Ungerfär så här såg jag ut. (temat var skräp, vi typ bodde på gatan?) ps. det är mina ¨fransar¨ som man ser på bilden som svischar.


-=-


Efter dansen.



Nämen gud nu räcker det med bilder. Kanske raddar några senare. Eller så byter jag ut några också. Men nu måste jag iväg. Hejdå alla söta läsare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så roligt ni verkar ha haft=)

2009-05-11 @ 20:51:45
Postat av: Cornelia

thaha ååh, najjsa bilder :-) jag har också dansat till musikalen Annie haha ;-P kramkram <3

2009-05-11 @ 21:22:20
Postat av: Amanda bloggens ägare! (:

Aw, tack. vad roligt:D heeheh kramkraam<3

2009-05-12 @ 12:52:09
URL: http://amaandasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0