Fredag,

Källa



Dessa skor sägs att komma från Dinsko. Dom kommer ut i sommar (juni, juli, början av Aguisti) Galet bra,tror jag! Dinsko har blivit mycket bättre på senaste tiden. och det är ju galet bra. Billigt och bra är supderduperbra! Var i stan idag också, kollade lite om det fanns kvar av MW kolletktion på Hm. Det fanns inte mina favoriter kvar, men lite fanns ju kvar. Och så typsikt mig glömde jag plånboken hemma. Så jag fick inte min underbara bikini och mitt underbara linne. Och tyvär fick man inte heller lägga undan. Usch säger jag bara. Hoppas ingen köper dom sakerna jag ville ha. Äntligen Fredag. Det blir kompisar och läxor denna helg. På måndag ska jag på servering kurs. För att jag ska servera på niornas bal i skolan. Gud så pinsamt, eller?

Hiss eller diss?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0