Lördag

Kom precis hem från en underbar dag i Uppsala men släkten. Först på morgonen var det dop sen var det san och sen var det 19-års och 16-års kalas. Mycket på en dag men det var bara roligt.

Bilderna från idag kommer så snabbt som möjligt, som sagt är det ju lite strul med datorn.



Det får bli en gammal bild. Jag är en sån som vill ha iallafall minst en bild i varje inlägg. Och jag kan ju inte ta nya så jag får väl ta gamla(?).

Bilden kommer från när pappa tog oss till en WESC affär (sale typ?). Så det blev lite roliga köpen där. Och juste glömde och se robinson ikväll. Men jag tror att det var Elinor som vann. Eller vet någon? Hoppas det för att jag hejade på henne!

Imorgon är det morsdag, jag har en liten pressent och så ska jag göra frukost på sängen till lilla mami<3 Men efter det ska jag sola och kanske vara/bada med Anna, *hoppas hoppas*<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaadå det var ellinor som vann . Det var hon och Jarmo i finalen . Jag hejjade ju mer på Jarmo, snyft xD q: <33

2009-05-31 @ 10:18:55
Postat av: Amanda

aha, naaw. men han kom ju två och det var ju bra endå!:) <3

kram kram:-D

2009-05-31 @ 10:52:10
URL: http://amaandasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0