Torsdag,

Hej alla... Igår var det ju teater uppvisning. Det gick jätte bra och det var väldigt roligt. Och jag fick ett jätte fint armband av söta Josefine som var där och tittade på uppvisningen<3
(bilder kommer senare)

Tyvärr funkar inte internet så bra. Så det kommer bli lite seg uppdratering. Men jag hoppas att ni håller ut. 

Idag var det också halv idrottsdag i spö regnet. Inte så roligt, men ganska;) Man blev genomblöt. Sen efter det gick jag och Corre till kiosken och köpte lite godis som belöning? (?;) hahaha. Men nu måste jag titta igenom spanska gloserna tills imorgon, vi ses.

Som jag sa tidigare visar jag bilderna från teatern senare.



En gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0