Söndag kväll och tittar på gossip girl,

Hej cuties! Idag har det varit en helt underbar dag, vart i stan och haft det mysigt. Gick till kungsträdgården och tog en mjukglass, men tyvärr hade alla träd blommat ut. Varje år kommer jag försent, suck-.-' men det var trevligt endå. Det blev lite shopping också, en underbar skolavslutnings klänning, ja äntligen hittade jag den. Jag som har letat så länge.


hihi, man ser redan att jag har smakat på den, längst upp på glassen^^

Och idag invigde jag också mina nya glajjor, men bilden gör ingen rättvisa, nu blir det mer gossip girl adios.

Kommentarer
Postat av: Lisa

mumsig glass :)

2009-05-03 @ 22:35:00
URL: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0