Tordags kväll.

Hej alla. Har precis kollat på mtv music galan (eller vad det heter) med mamma krille och therese. hehe det var roligt^^ Mycket skratt!! Men det där som kenyeW gjorde var dåligt tyckte jag. Och Gagas kläder heheh dom ska jag inte kommentera.

Imorgon har jag inte planer än. Men hoppas på att träffa någon/några kompis/kompisar. Få se hur det blir. Annars blir jag bara hemma framför teven(?) heh;)
Men snart somnar jag, så vi hörs imorgon, pussar.

Lite nytt bara. I love makeup, thihi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å jag älskar make up store :P

2009-09-18 @ 13:21:51
Postat av: Tess

Älskar make up (store) ja :)

2009-09-18 @ 15:30:37
URL: http://www.attkallastess.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0