Söndag.

Just nu ligger jag och deggar hemma..Mår inte så bra, ont i halsen, hudvudvärk, och snurrig, hehe.. Så jag har ingen lust att gör någonting -.-! Men helgen har vart väldigt rolig ändå fast den har gått så snabbt.
Ifredags hade jag och min bror födelsedags middag hemma hos oss med pappas släkt, det var mysigt.. Somnade rätt sent, men sen när jag vakna på morgonen och skulle dra till mamma hittade jag inte mina födelsedagspresenter..dom var helt borta..fett konstigt!? Aja dom måste finnas någon stans :) Sen på lördagen chillade jag för jag mådde dåligt då också..Men På kvällen var det tjejmiddag hos en av mina bästa vänner. Och jag ville så gärna komma, så jag började fixa mig sen stack till Sofia sötnos. Vi åkte till Corre där det var tjejmiddag. Och det var hur kul som helst! Pusspåeeeeeeeeeeeer! Efter tjejmiddagen åkte jag hem till Sofia och sov och nu helt plöstligt är jag hemma...haha :D Så såg min helg ut, men det har vart en bra helg! Bilderna från tjejmiddagen kmr senare, alla måste bara lägga ut dom på fejjan först.

Nu ska jag npg fixa mig och sen åka....Hörs senare bloggen! pussspusss


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0