Helg <3

Hej bloggen! Kom precis hem från stan. Idag har jag vart med Emelie! <3 Först så bowlade vi..Det var så himla kul. Men emelie vann stort ;) haha! Men efter blowlingen åkte vi in till stan och kollade i affärer, tyvär så köpte jag inge. Men det var roligt ändå.
Ikväll snart ska vi, mamma och brorsorna till Örby på middag hos mammas kille och hans barn kommer att vara där..Blir nor roligt.

Imorgon blir det bio med vännerna..Det blir äntligen Eclipse med ett par underbara tjejer..Lovley!
Och igår var jag med Josefine..Det var superkul...Men usch vilken buss vi hamna på..Den typ vänta i tjugo min bara för några fjortisar inte ville betala biljett..men jaja sånt händer ju..typ? :S

Men nu måste jag börja fixa mig..Vi hörs senare bloggen PUSS.!


Bilder från när jag bowla med Emelie! <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0