Dag 01, Om mig.

Mitt namn är Amanda, och jag är 15 sommrar. Jag bor i stockholm i en förort som heter Bromma. Men jag bor också i Hägersten med mammsen. Det är också en förorst som ligger söder om Stockholm. Bromma ligger väster om Stockholm. HAHA! lite allmän bildning där ja. På frtiden tränar jag, går på teatern och umgås med min familj och mina vänner. Min familj och mina vänner betyder mest för mig, dom är dom underbaraste människorna jag vet! love them. Det jag älskar att göra mest är att vara med mina vänner. Med dom kan man verkligen vara sig själv, man har alltid kul med dem. Till efter sommaren ska jag börja på gymnasium. Det är lite pirrigt. Men det ska bli kul. Det ända jag ororar mig för är vilken skola jag ska välja, vilken kommer jag in på? Ska jag välja den som mina kompisar gör, elr en som jag vill helst? Tyvär ska nog min älskade kompis Josefine flytta till fjällen eller Uppsala(HOPPPAS UPPSALA :D), så hon lämnar sthlm. Men roligt för henne :) men hur kommer man att klara sig utan henne? en till utmaning..Kommer fucking sakna henne så sjukt mkt. Min andra halva. Men det är inte säkert att hon flyttar, hihi :) Så det var lite om mig. pusshej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg bild!!

2010-12-04 @ 23:06:07
URL: http://http:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0