Konfirmationsläger i Italien

HejHej bloggen! Länge sen sist,hehe... Ser att jag har rätt så många trogna läsare, så man får ju lite dåligt samvete....Men har vart på konfa läger, så jag har inte kunnat blogga.

I Torsdags kom jag hem från Italien på konfa resa. Verkligen en av dem roligaste sakerna jag har gjort i mitt liv! Awesome! Med gruppen har vi besökt Assisi och Rom. Helt underbart! Har vart i Rom förrut, men det var roligt ändå. Vi såg massor av sevärdigheter ex Sanktpeterkyrkan, Fontana de trevi, Spanska trappan, Coluseum och massa mer! Men istället för massa babbel bjuder jag på bilder istället.
Sooo here u gooo sweethearts!


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Ååå! jag är verkligen jätte intresserad av att åka på ett konfirmations läger i Italien till nästa år! :)

hur hittade du själva lägret? :)

2010-07-15 @ 23:43:09
URL: http://fredrikans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0