Konfirmerad 20 Juni 2010.

Nu är jag konfirmerad. Det känns bra. Det känns härligt och det känns annorlunda men på et bra sätt! Det känns inte alls som det är över nu efter konfirmationscermonin utan att det är början på något nytt.

Hela dagen har vart underbar rolig. Det började kl 10 då hela gruppen samlades i kyrkan och slutade efter cermonin ca kl 16.00. På konfirmationsgudstjänsten hade alla i gruppen en redovisning man gjorde för alla. Jag arbetade med Cornelia om Sankt Peters Kyrkan och jag tycker att det gick bra! Wooohoo!
Jag måste bara säga att detta har vart en jätte otroligt rolig upplevelse, inte minst att åka till Italien med en dumber rolig grupp! Efter cermonin blev det buffe med la Famillia ca 24 pers, men det var roligt! :D Fick massa med fina presenter, mest smycken, som var otroligt fina..Ex Eva Attling, pilgrim, ett annat coolt märke(kmr inte ihåg namnetx) m.m. Nu blir det att byta smycken varje dag..hahah..elr nt.. ;) Men ETT STORT TACK till alla fina människor för denna underbara upplevelse att bli konfirmerad!

BILDBOMB! XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0