Måndag och Tisdag LOVE.

Hej bloggen! Vaknade för någon timme sen, jag vet sömntuta här! Men igår var jag med Emelie vi tog bussen ut till Waldermarsudde (stavning) vi skulle till djurgården och ha picknik där. Men vi hittade inte så mycket, haha! bara grönt vatten, usch-.-, haha. Men istället gick vi till Skansen. Men det var mysigt där! Vi gick runt, åt lunch häslade på en uggla;) Den kom jätte nära o.o. Sen när vi blev lite trötta gick vi på andra sidan hm..elr vad man säger. Där det är jätte fin utsikt över vattnet. Men iallafall så hade Emelie med sig en filt och vi satt oss ner där och pratta och drack saft m.m. DunderUmber mysigt! En väldigt rolig och mysig dag. Solen stekte så när jag kom hem hade jag världens huvudvärk, usch! Men det var väl för att jag inte hade druckit så mycket.
Emelie<3Amanda,hih:)
Idag på eftermiddagen ska jag träffa FannyP, det ska bli mysigt! Vi ska också ha någon picknik inne istan. Stockholm är ju så fint nu när det är Sommar. Kanske sover hos Fanny ikväll också, vem vet:)
Men nu ska jag fixa mig PUSS!

PUSS

Biler från när jag var med Emelie<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0